30 db ruha egyetlen kabin bőröndben? Igy pakolj be egy hétre!

A fapados járatok térhódításának köszönhetően megváltoztak az utazási, és azon belül ( amiért ez a poszt íródik ) kénytelenek voltak változni a csomagolási szokások is.

thumbnail_img_3459.jpg

A különböző légitársaságok egymással nem kompatibilis szabályozása miatt, sokunknak okoz gondot , hogyan és mit csomagoljunk? Célszerű  körültekintően és praktikusan is átgondolni a poggyász tartalmát a nyaralásra, ha nem akarunk ott tartani, hogy a végén normál jegyárban utazzunk, diszkont körülmények között. Kapóra jött a zakynthosi egyhetes pihenés, gondoltam itt az idő, letesztelem mire is van helyem.Általában nem szoktam nagy ügyet csinálni a csomagolásból, sőt megvannak a gardróbban a kifejezetten utazásra szánt darabjaim is, de tisztában voltam vele, hogy, meseszép helyre megyünk, ahol evidensen készítünk majd sok képet a blogra és instagramra is. Stylist és blogger lévén, nekem ez egyet jelent azzal, hogy a megfelelő miliőbe a megfelelő ruha szükségeltetik. Adott volt  a feladat: a bőrönd tartalma azontúl, hogy kényelmes, praktikus, és szellős legyen, mindenképpen megüsse a készítendő képekhez elvárt színvilágot, minőséget! Na, de nem ennyire bonyolult ez...

Hogyan álljak neki?

Módszerek:

Ügyfeleimnek általában azt szoktam javasolni, hogy válasszanak ki 1-2 KULCSDARABOT egyéniségük, és kényelmi szempontjaik függvényében, és azok köré  építsék a többi darabot. Ezzel a módszerrel is szuper változatosan fel lehet öltözni, ha megfelelően kombináljuk egymással a ruhákat.

Én ez esetben picit felülírtam magam, és a fent említett okok miatt, sokkal inkább SZETTEKBEN gondolkodtam.

Természetesen a legnehezebb, legtöbb helyet foglaló darabokat szántam magára az utazásra. Ezek a következők voltak: farmer, tornacipő, póló, laza ing, esetleg a korai indulásra való tekintettel egy laza pulcsi, amit szükség esetén simán a derekamra  kötök, a réteges öltözködés jegyében. Miután ugye a kabin bőrönd mellé már a kézitáska sem engedélyezett, ezért a most úgyis nagyon trendi övtáskát vetettem be.

Mit is pakoljak be?

Pólóim, atlétáim, általában fehér, fekete, szürke színűek, ezzel nagy varázslat nincs is, adják magukat, mindenhez párosíthatóak.A nyárra való tekintettel most még  egy zöld, és egy napsárga is helyet kapott a poggyászban. Ezekhez alapvetően minden szín megy, tehát bekészítettem egy fehér farmer sortot, illetve egy fekete, egy bézs, és egy piros könnyű, jól szellőző lenge anyagú, tényleg nagyon minimális helyet foglaló darabot. Ezzel a napközbeni motoros kirándulások le is vannak tudva. Még  azt a luxust is megengedtem magamnak, hogy egy pamut, picit vastagabb anyagú, férfi bermudával megspékeljem a dolgot, ezt a szálláson töltött időre szántam, hiszen imádom a férfi osztály laza darabjait.

thumbnail_img_3166.jpg

Jöjjenek az egyberészesek: a ruhák nagyon praktikusak, hiszen önmagukban megállják a helyüket, és nem foglalnak túl sok helyet sem. Választásom egy fekete, egy piros kis könnyű miniruhára, egy fehér, és egy fekete  3/4- es ujjú,  oversize fazonú pamut darabra esett. Emellett még egy khaki színű overállnak is csináltam helyet. Ezeket a darabokat alapvetően az esti órákra, vacsorákra készítettem be.Két laza hosszú nadrágot mindenképpen akartam vinni, biztos ami fix, -komfortérzetem akkor van rendben,-ezért egy virágos palazzo, és egy fekete ülepes pamut nadrág mellett tettem le a voksomat. 

thumbnail_img_3185.jpg

Tipp: ha mintás darabot csomagolsz, ügyelj rá, hogy mellé minden esetben egyszínű darabot párosíts, hogy megjelenésed kellemes, ízléses legyen,és ne kelljen sokáig gondolkozni rajta!

Jöjjön a strand szekció: gondoltam 3 bikinire szükségem lesz, ( nehogy már csíkosra barnuljak) egy flip- flop, és egy műanyag Birkenstock került a csomagba. Neszeszered tartalmára figyelj oda, csak a kis kiszerelésű flakon/ üveg  az engedélyezett, különben félő, hogy a elveszik kedvenc parfümödet, testápolódat. Egy könyvet bepaszíroztam a külső zsebbe. Annyira belejöttem, hogy amikor feleszméltem, hogy megvagyok, minden benn van a helyén, meg is telt a csomag.

thumbnail_img_3182_1.jpg

Na lássuk tételesen az bőrönd tartalmát:

Póló/ atléta: 7db

Short: 5 db

Ruha: 5 db

Overall: 1 db

Hosszú, nyári lenge nadrág: 2 db

Papucs: 2 db

Fürdőruha:3 db

Hosszú ujjú pamut felső:1 db

Fehérnemű

Alvó póló :1 db

Amiben utaztam:

Farmer:1 db

Atléta: 1 db

Laza ing: 1 db

Kardigán: 1 db

Tornacipő: 1 db

Tehát összesen 32 db ruha állt a rendelkezésemre a hétre, amik nyilván a forró évszaknak köszönhetően pont belefértek a csomagba. Télen persze nem ennyire egyszerű a helyzet, de erről majd akkor ha aktuális lesz!Utólag kiderült, hogy az overállra nem is volt érkezésem, illetve az egyik kis fekete ruha sem került sorra, de a lényeg, hogy a komfortérzetem rendben volt, és abszolút változatosan és kényelmesen  tudtam variálni a ruháimat a héten.

thumbnail_img_3091.jpg

Tippek a csomagoláshoz:

 - tudd hova utazol, tehát legyél tisztában vele, milyen programokon fogsz részt venni, milyen szintű helyen szállsz meg!

-egymással mindig kompatibilis ruhákat csomagolj!

-jó ötlet, ha többféleképpen viselhető, rétegelhető darabokat is viszel. (pl. egy kis ruha adott esetben nadrág felett viselve tunikaként is megállja a helyét)

-ne csomagolj semmit el, csak azért mert jól néz ki, de egyáltalán nem kényelmes!

-Csinálj próba pakolást!

-Ha maradt meg egy pici helyed, egy plusz darabot pakolj be, kizárólag a komfortérzeted miatt, igy nem érzed magad annyira kiszámolva.

-ha segítségre van szükséged, keress nyugodtan!

thumbnail_img_3317.jpg

 Kabin bőrönd: MK Leder Bőrdíszmű

Nem is maradt más hátra mint, hogy nagyon kellemes nyaralást kívánjak!

Patri

süti beállítások módosítása