Rólam

Szinte mindenkinek vannak olyan időszakok az életében, amikor semmi sem jó, nem sikerülnek a dolgok, elégedetlenné válik önmagával. Kiváltképp igaz ez a 30- as, 40- es éveiket taposó nők körében, akik gyakran egyszerre tapasztalják meg azt, hogy felnőttek a gyerekek, kihűlt a házasság, vissza kellene térni a munkába, vagy akár csak magát a "hervadást" látni sokkoló. Ilyenkor mi nők hajlamosak vagyunk elengedni magunkat, lemondani magunkról ami egyenes út a depresszióhoz.

Frank Patrícia vagyok, Stylist és megjelenés tréner

Már gyermekkoromban is önjelölt stílus tanácsadó voltam, illetve meghallgattam mindenki búját-baját,és igyekeztem megoldásokat találni a felmerülő problémákra.

unnamed-6.jpg

Kép: Corvinas.hu

15 éve foglalkozom stílussal, megjelenéssel, ebből 10 évet az RTL Klub és a Hír tv vezető stylistjaként töltöttem. Ekkor még elsősorban a hazai sztárokat, celebeket öltöztettem. Itt tapasztaltam meg, hogy mennyit jelent, ha tökéletes az outfit, a külalak, a teljesítmény és az önbizalom terén, hiszen a divat és öltözék kultúránk egységes nyelve, ami egyéniségünkről árulkodik, mondandónkat hangsúlyozza, összegezve: a benyomáskeltés legfontosabb eszköze. 

Öt évvel ezelőtt váltottam, hiszen úgy éreztem - és a sors is úgy alakította a dolgokat -, hogy más típusú kihívásokra vágyom, és hétköznapi nőknek szeretnék érdemi segítséget nyújtani.

Végzett coachként igy találtam rá az "utamra". Ötvözve a 15 év szakmai tapasztalatát a coachinggal, igyekszem a külső felfrissítésén keresztül a lelket is ápolni, visszaadni az adott esetben megtépázott önbizalmat, vagy csak egyszerűen kimozdítani az érdektelenségből.

Kép: www.corvinas.hu

unnamed-9.jpg

 A Corvin pláza személyi stylist szolgáltatásának keretein belül alkalmam van nap, mint nap hétköznapi nőknek is segítséget nyújtani a személyiségüknek megfelelő harmonikus öltözék kialakításában.

A személyi stílustanácsadás segítő szakma, ami azonnali visszajelzést ad. Klienseim öröme, az enyém is.
Feltett szándékom, hogy minél többen vehessék igénybe ezt a szolgáltatást, ezáltal sok pénzt, energiát, és időt spóroljanak meg, és elégedetten távozzanak.

Hiszem, hogy a külső megváltoztatása az első lépés ahhoz, hogy a gödörből elinduljunk kifelé, hiszen ha belenézünk a tükörbe, és ott egy csinosan felöltözött önazonos, szépen sminkelt, jó frizurájú NŐ néz vissza ránk, az ad egy új lendületet és erőt a változtatáshoz.

Személyi stylistként, stílus coachként elsősorban arra helyezem a hangsúlyt, hogy megtaláljuk az adott karakternek, típusnak megfelelő stílust, ami illeszkedik az egyén életviteléhez. Figyelembe vesszük az alkati adottságokat, habitust, személyiséget is.

Bloggerkent az outfitposztokon keresztül szeretnék tippeket, ötleteket adni, illetve megmutatni, hogy 30-40 felett is lehet a Nő, Nő! Izgalmas, szexi, stílusos.

Megjelenés/ etikett trénerként pedig az üzleti megjelenést, etikett és protokoll alapokat oktatok cégeknek, hiszen a hivatali megjelenés nem magánügy, hanem a harmonikus kapcsolatépítés eszköze. Fontos, hogy hitelességet, megbízhatóságot, szakértelmet sugározzon. 

Nagyon fontosak számomra az azonnali visszajelzések, hiszen engem is ezek töltenek, hiszen nincs jobb érzés, mikor egy kliens elégedetten, boldogan távozik, aztán visszatér.

unnamed-10.jpg

Ez a blog azonban nem kizárólag az öltözködésről fog szólni, lesz szó mindenről, legyen az egy jó utazás, egy gasztro élmény, egy kiállítás, divat, minden ami hat rám és akár rád is.

süti beállítások módosítása